3.4.07

Ιδιωτική Παιδεία-Deree

Γνωρίζω από πρώτο χέρι την ιδιωτική παιδεία. Από πρώτη δημοτικού εγώ και ο αδερφός μου πήγαμε σε ιδιωτικό σχολείο. Ιδιωτικό δημοτικό,γυμνάσιο και Λύκειο. Όλα καλά και ωραία. Μέχρι που όταν τελειώσαμε το σχολείο και αποφασίσαμε και οι δύο(ο αδερφός μου είναι ένα χρόνο μικρότερος από μένα) ότι καλύτερα να μην πάμε στις σχολές που μπήκαμε (εγώ είχα περάσει Αθήνα στο Πανεπιστήμιο Πειραία και ο αδερφός μου ΤΕΙ Καβάλας). Είπαμε να πάμε στο Deree όπου γνωρίζαμε πόλλα πράγματα από φίλους μας. Τώρα που έχω τελιώσει δεν το μετανιώνω αλλά θα ήθελα να αναφέρω κάτι. Υπάρχουν αρκέτοι αξιόλογοι καθηγητές στο Deree οι οποίοι δυστυχώς κατά την ταπεινή μου άποψη είναι μια μειοψηφία. Αυτό συμβαίνει γιατί οι συγκεκριμένοι καθηγητές δεν ελέγχονται. Έρχονται από την Αμερική ελεγκτές και τότε τα δείχνουν όλα καλά και ωραία. Όταν φεύγουν κάνουν οτι γουστάρουν. Δημόσιοι υπάλληλοι ΚΑΝΟΝΙΚΑ, αυξάνουν τα δίδακτρα όσο τους αρέσει και ισχυρίζονται οτι είναι και φτηνοί αφού μας συγκρίνουν με διάφορα άλλα ιδιωτικά σχολεία.
Εδώ κύριοι πληρώναμε για μαθήμα E-business και δεν φτάνανε οι υπολογιστές για να κάτσουμε. Βέβαια τα lab fees τα είχαμε πληρώσει. Και κανένας δεν παραπονιέται. Άλλοι γιατί δεν τους νοιάζει και άλλοι γιατί φοβούνται μην τους βάλει στο μάτι ο καθηγητής(όπως εγώ π.χ.) Και φυσικά γίνεται η αναγκαία εξίσωση μεταξύ των καθηγητών. Ιδιαίτερα για παράδειγμα στους υπολογιστές οι τύποι είναι για γέλια. Εκτός κάποιων φωτεινών εξαιρέσεων (οι οποίες δεν είναι γυναίκες) όλοι οι άλλοι καθηγητές είναι απλά για γέλια. Και το τραγικό είναι οτι ΝΟΜΙΖΟΥΝ οτι κάτι κάνουν! Όπως για παράδειγμα γίνεται και στα οικονομικά όπου συγκεκριμένα ένα γελοίο υποκείμενο νομίζει οτι είναι κάποιος και ρίχνει D αβέρτα και λέει οτι Α ούτε αυτός δεν μπορεί να πάρει. Λες και άμα ήταν τόσο σημαντικός καθηγητής στο Deree θα'τανε! Είναι απαράδεκτο όταν δίναμε τόσες χιλιάδες ευρώ, (και από όσο ξέρω γίνεται ακόμα) να μην ελέγχουμε που πάνε αυτά τα λεφτά, τι μισθούς παίρνουν οι καθηγητές μας κτλπ. Η Διοίκηση του Deree μάλλον ακολουθεί την τακτική του "Αποφασίζομεν κ' Διατάζομεν"
Το ωραιότερο της υπόθεσης είναι οτι όντως έρχονται απο την Αμερική ελεγκτές οι οποίοι ίδιοι γνώριζαν οτι για παράδειγμα πέφτει τρελή αντιγραφή στα διαγωνίσματα κτλπ κτλπ και δεν έγινε τίποτα. Όπως επίσης δεν γίνεται οικονομικός έλεγχος όπου τα αποτελέσματα (αποφάσεις) θα δωθούν στους μαθητές. Δηλαδή "Γιάννης πίνει, Γιάννης Κερνάει"

Αλκιβιάδης Α.

3 comments:

Konstantinos said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Να κάνω μια παρένθεση και να πω:
Οι καθηγητές του deree αξιολογούνται από τους μαθητές σε κάθε εξάμηνο.
Όσο σπούδαζα είχα δει τη διοίκηση να διώχνει καθηγητές που δεν άξιζαν να διδάσκουν.
Δεν έχει σχέση με άλλα ιδιωτικά κολλέγια ή όπως αλλιώς λέγονται σε θέματα, υποδομής, καθηγητών, βιβλίων, υποστήριξης.
Έχοντας σπουδάσει κι ένα χρόνο στον Καναδά σε ένα από τα μεγαλύτερα Πανεπιστήμια σε πληροφορώ ότι κι εκεί πληρώναμε αλλά δε χωρούσαμε στα εργαστήρια.
Όπως και οπουδήποτε αλλού στον κόσμο υπάρχουν δύσκολοι και λιγότερο δύσκολοι καθηγητές... εγώ πάντα διάλεγα τους πρώτους.
Όσο για τους καθηγητές της πληροφορικής που αναφέρεις... ναί θυμάμαι 2 που ήταν ..."ότιναναι"

Πες μου ειληκρινά, θα προτιμούσες να ήσουν σε Δημόσιο εκπαιδευτικό ίδρυμα ή σε κάποιο ιδιωτικό (και όχι μη κερδοσκοπικό οργανισμό)???

sireag said...

Οσο σπουδαζα και εγω εκει κανενας καθηγητης δεν κουνηθηκε απο την θεση του....Οσοι με εχουν ρωτησει για να πανε σπουδασουν ΄΄φυγατε για αγγλια'' ειναι...